Nov. 24, 2011

publicerat i Allmänt;

Ibland är jag så korkad. (vi håller det till ibland..)
Vaknade på riktigt bra humör och kände mig faktiskt ganska pigg. Sedan satte jag på min Spotify-lista och kom in på "softa" listan, dvs deppiga listan.
Så nu sitter jag här och känner mig halvt miserabel.
Löjligt att man ska vara ett sånt lättpåverkat nervvrak.
Dags för lite upptempo tror jag.

Kunde också konstatera när jag klev ur duschen tidigare (och undrade än en gång vad det var för idiotisk idé av den förra hyresgästen att ha en helkroppsspegel på toaletten??) att jag återigen är mitt likbleka jag.
Jag som lovade dyrt och heligt, svor på både biblar och koraner att jag skulle sola solarium efter mina utlandsresor i somras.
Karaktär?

Well, snart blir det IKEA.
Får se om det blir någonting annat än de självklara värmeljusen som följer med hem :)

 

Har man verkligen sett ut sådär??

Kommentera inlägget här :