Nov. 4, 2011

publicerat i Allmänt;
Jag har sovit "för bra" den senaste veckan.
Nu börjar det vända och rastlösheten och ångesten kommer som ett mycket ovälkommet brev på posten.
Måste upp tidigt imorgon, ringa ett viktigt samtal, ta mig samman o se någorlunda presentabel ut när Anastasia kommer och plockar upp mig och vi sedan ska med gemensamma krafter hålla alla tummar (och tår) vi har och hoppas på tur.
Sedan hoppas jag på en dag med film och att vaggas in i känslan av att allt är som det brukar..

Det är många förändringar på gång i mitt liv just nu och även om det är bra saker, saker som tar mig frammåt och som är behövliga för både min personliga utveckling och gällande jobb, så tycker jag inte om förändringar och har svårt att anpassa mig till dom.
Och när förändringarna väl kommer på tal vill jag att allt ska hända NU.
Inte imorgon, eller nästa vecka.

Men jag har tre viktiga saker att fokusera på, att lägga tid och energi på och som jag vet leder till någonting bra tillslut.





Kommentera inlägget här :