Ibland är jag lite sådär impulsiv, So to speak...

publicerat i Allmänt;



Vaknade före 08
idag. Helt makalöst, då jag mentalt varit tvungen misshandla mig själv den senaste tiden för att ens lyckas öppna ögonen när alarmet ringer.
Igår efter en trevlig för/eftermiddag skulle jag hem o hälsa på mor min, och hon bad mig köpa en lite mjölk.
När jag ändå sprang förbi hårfärgningsavdelningen tänkte jag att jag lika gärna kunde slänga ned en svart färg i korgen, då dedär grå stråna börjat göra sig påminda igen.
Dessvärre hade jag en av mina mer impulsiva dagar, så detta var vad som hamnade i korgen istället:





(well, nu är ju detta bara steg ett av en lite längre process, men man måste ju börja någon stans)



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rebecca:

va är målet med det här mitt lilla hjärta? platina blont? mm mm mmmm ;)

2:a kommentar, skriven , av Citasha:

Såklart Beckie-Bit!

Jag klär ju så utomordentligt i platina ;) o när jag ändå är igång tänkte jag slå på stort med någon liter botox o ett par sillisar :) Jag menar, man är inte 15 längre liksom...

Hänger du på??

Kommentera inlägget här :