Servetter och nakenbesök.

publicerat i Allmänt;

Då var IKEA avklarat för denna gång.
Och vad kom jag hem med till mig själv?
Ett paket servetter för 15 pix.
Och köttbullar i maggen :)
Varit en trevlig dag.

Nu känner jag mig rastlös och har svårt att varva ner.
Vill klättra på väggarna och skala bort tapeterna, men det är en dålig idé, det vet jag ju.
Det blir så fel i min tankegång när det är mörkt ute när det faktiskt fortfarande är dag.
De där tankarna på att emigrera blir bara starkare och starkare för varje vinter jag spenderar i detta gudsförgätna klimat.
Men jag tänder precis varenda lampjävel jag har i lägenheten och tänker att imorgon vaknar jag säkert till sol och fågelkvitter.

Men snart kommer den här lilla skrutten hit hem o det finns inget så avslappnande som en liten nakenkorv som ligger och sover på magen :)



Kommentera inlägget här :