Halloweenpartyt :)

publicerat i Allmänt;

Det blev en lyckad och rolig kväll och för vissa av oss höll den på fram till femsnåret ;)
Jag o Theres har ju en viss tendens att inte ge oss i första taget när vi sätter den sidan till.
Jag bjuder på en liten bildkavalkad, och tackar alla er sötnosar som var med och förgyllde kvällen!


Och vad var jag igentligen utklädd till? Jo, Queen of Hearts - Pinuppastyle.


Nova - Fucked up Lady


Pistolerna. Aldrig att förglömma...


Le muff ;)


Me and  lilla Jolene


Juan klär som Bunny!


Det där kan ju funka för att få ut cash Annika, men jag är inte helt övertygad... ;)



Träffade lilla Marcus jag inte sett på år o dar!!

Ja, med andra ord var det en lyckad kväll!! :)


(resten av bilderna finns självklart till allmän beskådan på Facebook!)








Kommentera inlägget här :