Fina fruntimmer och så där.

publicerat i Allmänt;


Fick frågan om vad jag föredrar för kvinnor utseendemässigt.
Och det kan jag inte svara på faktiskt, det klart utseendet har betydelse, det måste ju klicka där med, men det är otroligt olika och inte det primära.
Men jag kan ju bjuda på ett par kändisar jag tycker är vackra på utsidan iaf:


Tori Amos.


Helena Bonham Carter.


Melissa Horn.



Har städat lägenheten från golv till tak idag och, mina damer och herrar, tvättat fönstrena! (med assistans av min mor.. eller var det tvärt om?) någonting som nog inte var gjort i den lägenheten sedan 95..
Så nu är den redo för party imorgon!
Hoppas att ni är lika redo mina vänner!

Juan: Var ett husdjur!
Jolene: Jag räknar med att se dig dansa på bordet imorgon.
Nova: Be a nååty girl :P (som vanligt med andra ord)

Blir nog bra det här!




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nova:

Som alltid

2:a kommentar, skriven , av johanna:

Tack så mycket för inbjudan, men jag kommer inte. Har haft några riktigt jobbiga dagar och är allt annat än på topp.



PS: Själv älskar jag Drew Barrymore :)

3:e kommentar, skriven , av Jolene:

Haha! :D

Kommentera inlägget här :