Oh noooo, I'm going to jail! ;P

publicerat i Allmänt;
Hmmm.. Fick ett sms tidigare som löd: "Hur kunde du sjunka så lågt... Det är polisanmält."
Vad rör detta sig om undrar ni kanske?

Och det gör banne mig jag med, för inte har jag gjort något.
Och som vanligt kan man inte få ett svar med en röst utan med ett sms, som krånglar till det dubelt så mycket i min hjärna.
Så anmäl dig du blå my "dearest".
För jag fattar fortfarande nada och har inte gjort ett piss.
Du kommer bara att göra bort dig sälv. Och för det ändra, världen kretsar inte kring dig.

Men jag är färdig med dethär och tänker inte lägga ner mer energi.
That's It.









Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Det finns också något som heter "förtal" (att beskylla någon utan grund) och det är också kriminellt....

2:a kommentar, skriven , av Eriiza:

Hm, vad skumt SMS, men är det från ett nummer du har inlagt ? =O

OK, så du har verkligen tänkt satsa på träning och mat, själv får jag så svårt att bestämma mig.

Så dålig disciplin numera..

Ätit Burnex tidigare ?

3:e kommentar, skriven , av Bödeln:

Det kan också kallas "storhetsvansinne" och är inte kriminellt. Men sjukt.

Kommentera inlägget här :