Okt. 1, 2011

publicerat i Allmänt;
13.25
Ny månad.
Vaknar och andas med lättnad in de där få sekunderna då man är mellan dröm och vakenhet.
Men tillslut vaknar man upp till verkligheten.
Och den suger.


Spotify på högsta volym och ska ta mig in i duschen när benen bär.
Orkade inte ta mig ut igår, det gick bara inte.. Men jag ska göra ett nytt försök idag.
Ta på mig masken och intala mig själv att det blir jättekul.

Ska slå på stort med high-heels, lockat hår och hela baletten.
Behöver känna mig snygg, eller iaf något sånär.
Just nu känner jag mig mest som ett utsketet äpple som någon klivit på med fotbollsskor.


17.08

Tog mig in i duschen efter mycket om o men o sitter nu med nymålade svarta naglar samt lockat hår.
Känslan av mosat äpple sitter i men jag hoppas att det ger sig när jag sminkat mig o klätt på mig.



Ska bli roligt att träffa lite folk hemma hos Denize. Och att träffa Denize herself såklart! :)
Men innan detta är jag bjuden på middag. Hörde något om kyckling tror jag?



 




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Juan:

Så söt du e min vän ^^

Kommentera inlägget här :