Mordiska får.

publicerat i Allmänt;

Jösses.. Blir så trött på allt drama och paranoia. 
Kan man inte bara få sköta sitt?

Anyhow.
Har iaf fått tagit mig ut på en powerwalk idag, lite längre än vanligt.
Var så irriterad, så det var skönt att knata på lite extra.
På hemvägen fick jag för mig att gena genom fårhagen, som jag brukar göra ibland.
Får är ju så söta o ulliga och dom brukar vanligtvis bara stå o glo på mig eller komma fram för att bli klappade.
Men idag hade tydligen en av dom vaknat på fel sida...
Efter ca trettio meter hör jag ett jävla bräkande bakom mig och ser fårfan komma rusandes mot mig i full rulle.
Så jag fick mig en oplanerad springmarsch också och ett hopp över staketet.
Nästa gång jag bestämmer mig för att gena tar jag på mig skyddsutrustning.

 





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Videfur:

Verkar som att du numera tackar den där lyckliga stjärnan. ;-)

2:a kommentar, skriven , av Modern:

Ja du

Kommentera inlägget här :