Badkar :)

publicerat i Allmänt;
Blev en lite längre pw idag. Ca 1,5 timme och magövningar när jag kom hem.
Igentligen hade jag velat krypa in under täcket efter Torp och inte komma fram förrän imorgon, men jag tog ett par koffeintabletter istället och tvingade mig själv att stå på benen.
Nu har jag diskat och städat också och känner mig löjligt tillfreds med vad jag åstadkommit idag ;)

En sak som faktiskt är ganska bra med sömnproblem är att när man ligger där i sängen och vrider och vänder sig som en tjackad mask i en halv evighet, så hinner man att få en hel del bra idéer mellan alla halvpsykotiska tankar som upptar mest hjärnkapacitet.
Inatt kom jag då att tänka på vad jag saknar i lyan.
Inte så mycket faktiskt, jag är ganska nöjd... MEN! Med ett badkar, så skulle det liksom vara komplett.
Och man kan faktiskt få tag i billiga badkar som passar in i mitt lilla badrum på Blocket tex :)
Bara övertala hyresvärden också, men det är nog a piece of cake ;)




Okej. EN sak till (förutom då té och att tända ljus om kvällarna som jag tidigare nämnt) som är lite småskön med hösten/vintern är att ta på sig vinteroutfiten när man ska ut och smyga runt i kylan :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Har du testat att meditera? Kankse kunde hjälpa dig =o)

2:a kommentar, skriven , av Citasha:

SV: Gjorde det mycket förr, men det vore nog svårt eftersom jag är så ofokuserad just nu och tankarna spretar åt alla håll ;)

Men det var ett bra tips!

3:e kommentar, skriven , av Modern:

Mindfullness tycker jag är helt underbart...är du ute går hälsa gärna på

Kommentera inlägget här :