Friendship.

publicerat i Allmänt;
Pratar med Robin på Qx och vi har bestämt att han ska komma till mig och stanna en helg när han får råd :)
Det är löjligt att jag i stort sett aldrig träffar mina vänner i gbg.. 
Jag menar, det är ingen lång sträcka. Folk pendlar den, och mer där till dagligen.
Och jag har massvis med vänner här som jag nästan aldrig träffar heller.
Varför?
Blir väl så när man varit i ett förhållande som upptagit mycket kraft och energi. Man räcker inte till.
Men det är ju helt och hållet ett val jag själv gjort.
Som tur är har jag underbara vänner som förstår så mycket mer än vad man kan begära.
Ni vet vilka ni är ♥
Och en del av er får jag träffa på Halloweenfesten nästa helg! :D

Ja, detta är iaf en punkt där jag ska bättra mig.
Jag ska bli bättre på att ta hand om mina vänner, för ni är otroligt viktiga. Allihop, på olika sätt.





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Novalie:

<3

Kommentera inlägget här :