Okt. 26, 2011

publicerat i Allmänt;

Hemkommen från Juan och jag ångrar att jag inte smugglade med mig hans värmefläkt hit.
Dock hade det kunnat bli lite problematiskt att få ned den i jackfickan...
Får tänka på detta till nästa gång och planera lite bättre genom att ta med mig ryggsäcken...

Vi har inte gjort mycket annat än att sitta i Juans soffa o förundras över den perfekta placeringen av då själva soffan i lägenheten.
Någonting en inredare nog hade fått jobba länge med att få till, men Juan is the man, så att egenhändigt fixa ett fotstöd bara sådär, är ju småpotatis.

Ja, nu har ju inte jag någon värmefläkt (eller fotstöd heller för den delen..) så jag sitter med pyjamas o mina "lodisvantar" på mig här inne.
Jag kan konsten att frysa.
Alltid.

Nu, kvällsté och soffan.



 

Kommentera inlägget här :