Cim vs bitterfittan part one.

publicerat i Allmänt;
Börja morgonnen med att stifta bekantskap med en av dessa trevliga varelser som finns runt omkring oss.

En tant (låt hos för enkelhets skull kalla henne Bitterfittan) mötte oss på morgonpromenaden.
Vi gick vanliga rundan och en tant stannade till ock såg på oss med avsky.
"Var det något?" Frågar jag.
"Hundar är så äckliga, pissar överallt och inte plockar ni upp efter dem heller.. (näsan i vädret)"
"Jodå, jag plockar allt upp efter honom men som du ser varken kissar eller bajsar han just nu.." (fortfarande på bra humör)
"Finns i alla fall inget så äckligt som hundar o ni som har dem! (näsan ännu högre upp i vädret)"
Jag svara att "Jo, det klart finns massor av saker jag också ogillar, damm, ravioli, skoskav, bitterfittor.."
"Vad tusan sa du?" Säger bitterfittan och tappar hakan.
"Du menar raviolin? Jo, det kan vara okej om det är bra tillagat!"
La till med en "ha en fin dag!" sedan spatserade vi därifrån.
Det hemska monstret!




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nova:

Haha fan va underbar du är

2:a kommentar, skriven , av Sam:

Maila mig ang Efedrinet (:

Och tusen tack för kommentaren, det värmer! Kämpa på du med, du klarar det!

3:e kommentar, skriven , av Sam:

Missade nog mailadressen i förra kommentaren haha

4:e kommentar, skriven , av Clarisse.:

Hehe, svar på tal :) Det är så det ska vara.



sv: Jag dricker bara herbalifes shake, inga andra duger för mig^_^

Kommentera inlägget här :