Inatt inledde jag min kriminella bana igen. (Jag som hållt mig i skinnet så länge!)

publicerat i Allmänt;
Skulle gå ut och kissa med Dexter (i kors självfallet) på sena kvällen igår och kände efter nyckeln i fickan innan jag gick ut.
Problemet var bara att det var Juans extranyckel jag kände o inte min egen.
Tänkte också i min enfald att det var ju kvällskissen, som brukar gå väldigt fort, så jag gick ut i bara t-shirt o shorts. Big fail.

Ja, Juans nyckel fungerade av uppenbarliga skäl inte i min dörr, så där stod jag. What to do?
Började kasta småsten på grannarnas fönster, men dom verkade sova oerhört gott allihop. Efter en timme och nära frostskador på både mig o hund grävde jag fram en stor sten o smashade rutan.

Men eftersom jag är en ärlig människa lämnade jag en lapp där jag skrev att det var jag o förklarade läget och att jag tar på mig fulla ansvaret inklusive kostnad.
Sopade även upp glaset så att inte husets hundar skulle kunna skära sig morgonen därpå.



Jaja, det gick ju någorlunda väl iaf. Har lite skärsår på händerna o handleden, men så går det om man är en dumbass ;)


Idag är tanken att jag ska få tvättat lite kläder, samt städa och inviga motionscykeln såklart! :D Träna framför teven är allt en lyx enligt mig ;) (hellst till något tjockisprogram).

Hoppas att jag får träffa Dig snart, för jag saknar dig som en tok! Saknar pussar, gos o mys med dig!
Men, det ska förhoppningsvis inte dröja allt för många dagar :)

Kommentera inlägget här :