Better Days!

publicerat i Allmänt;

De senaste dagarna har varit mycket, mycket bättre. Och jag har fått en del lättande o glada nyheter!
Har fått ett slutdatum för min utredning, vilket känns som om det varit en väldigt utdragen process o slutet har känts otroligt avlägset. Men nu så!

Min kropp som varit ällmänt motsträvig ända sedan det konstiga känselbortfallet o orörligheten i foten, med viktuppgång och annat trevligt börjar må bra igen och de där kilona ska nog försvinna relativt snabbt nu när jag är "normalrörlig" igen och jag har ork o energi till att röra på mig och att träna.
Jag vantrivs oerhört med mig själv när jag går upp i vikt, men vet att om jag kämpar på det så går jag snabbt ned igen.

 Och Idag ska jag finally göra min efterlängtade Dermal Anchor! (om Viking är öppet vill säga)
Kanske även beställa tatueringstid om det hinns med. Så ja, det känns som sagt allmänt bra just nu :)


Sådär jag kommer end up, maybe? ;)

Bild kommer självklart sen!

Puss for now!




Kommentera inlägget här :