Dermal Anchor.

publicerat i Allmänt;
Varit och satt in min första (men inte sista) Dermal Anchor idag :)
Hade först tänkt mig att sätta den på fingret, men hon avrådde mig från det då de oftast inte sitter speciellt länge. Så det blev andrahandsvalet, men jag är sjukt nöjd!
Och nej, det gjorde inte ondare än en "vanlig" piercing men blödde lite mer, o jag fick den där sköna adrenalinkicken som jag bara får då jag piercar eller tatuerar mig.



Får vänta tills maj med att boka tatueringstid och se hur ekonomin ser ut, men det ska nog inte vara några problem :)
Försökte räkna ut hur många olika piercingar jag haft genom åren och kom fram till 12 stycken om man inte räknar med öronen. Och då har jag nu 8 stycken av dem kvar. Många tycker att det är otroligt mycket "onödiga" pengar jag har spenderat på detta o tatueringarna, men det beror ju faktiskt på hur man prioriterar saker. Det är väl oftast det jag får höra i negativ bemärkelse om mitt modifierade utseende och frågorna "hur gör du med vissa jobb o när du blir gammal/äldre?"
Tatueringar går att täcka när jag jobbar och piercingarna brukar jag ta ut när jag tycker att det lämpar sig. Hur jag ställer mig till mina piercingar o tatueringar när jag är gammal vet jag ju inte nu. Men piercingarna är ju bara att plocka ut och jag tror inte att någon kommer att höja på ögonbrynen när "min" generation kommer fulltatuerade med pimpade rullatorer på hemmen runtomkring.

Anyhow, imorgon ska jag åka o hälsa på lilla Juan. Det var allt för länge sen vi sågs nu och jag saknar honom! Så det ska bli mysigt, kanske får jag sällskap på resan också. Ännu mysigare! :)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Superfin blev den!

Kommentera inlägget här :