100 frågor för att jag är lite uttråkad ;)

publicerat i Allmänt;

100 frågor och svar, (för att jag är lite uttråkad såhär på förmiddagen..)

SENASTE:

1. Dryck: Flädersaft o kaffe

2. Telefonsamtalet: Papi
3. SMS: Posten
4. Sång du lyssnade på: Born to Die - Lana del Ray

 




HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Nej, en räcker gott o väl! :P
7. Har någon varit otrogen mot dig: Ja, ett par gånger.
8. Varit kär: Ja
9. Förlorat någon speciell person: Ja, tyvärr.
10. Varit deprimerad: Ja, i många, många år
11. Varit så trött att du somnat sittandes: När jag pluggade händet det titt som tätt!


DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Svart
13. Rosa
 

14. Lila


I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Ja
16. Fått ditt hjärta krossat: inte i år, men det kommer väl det med..
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Jag hoppas det.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: O Ja
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja, o det får de gärna göra, jag vet vem jag är.
21. Kysst en kompis: Ja, kinnda ;)



BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Använder inte msn.
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: Jag brukar säga inga, men tanken känns inte längre allt för avlägsen.
24. Har du några husdjur: Detxer

25. Vill du ändra ditt namn: Nope, är nöjd.
26. Vad gjorde du under din senaste födelsedag: Minns jag faktiskt inte..
27. Vilken tid vaknade du idag: 07.00
28. Vad gjorde du igår runt midnatt? Sov jättegott!
29. Någonting som du längtar till: Ett jobb, rutiner..
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: min kropp och mpnga andra saker.
32. Vad lyssnar du på just nu: Tvn
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Min stvmammas bror som gick bort för ett par år sedan :(
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag har så dålig karaktär



OM DIG:

36. Vad är ditt fullständiga namn: Cim Matilda Miltén
37. Singel/upptagen: Singel, kinnda..
38. Stjärntecken: Oxe

39. Kille eller tjej: Tjej såklart :)
40. Grundskola: Söderskolan o västersskolan
41. Gymnasie: Sinclair
42. Högskola: Ingen
43. Hårfärg: Rött
44. Långt eller kort hår: Långt ruffs
47. Piercings: Septum, tungan,tre i läppen, naveln och öronen, men kommer snart bli ett par till.
48. Tattoos: Sex, men planerar den sjunde inóm en snar framtid :)
49. Höger eller vänster: Hänt? Höger i så fall, men jag kan manövrera vänster ganska bra också-


DIN FÖRSTA:

51. Operation: Ingen so far (thank God!)
52. Piercing: Sidan av läppen
53. Tatueringen: Någontig som skulle likna en fågen fenix
54. Bästa vän: Beckie ♥
55. Sporten du spelade: Handboll o ridning
56. Husdjur: Undulaten Knut :)

57. Vaccination du minns: Stelkramp
58. Konsert: Aqua! :P
60. Alkohol du drack: Pissöl


JUST NU:

61.Äter du: Inegnting
62. Dricker du: Kaffe´
63. Är du på väg att: Börja städa lite
64. Lyssnar du på: Rasberry Swirl - Tori Amos


65. Väntar du på: Ingenting


DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Vet inte..
67. Vill du gifta dig: Med rätt perso tror jag att det skulle vara en väldigt vacker upplevelse.
68. Karriär i åtanke: Någonting som involverar djur.


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögon
70. Kramar eller pussar: Både och
71. kort eller lång: Spelar ingen som helst roll
72. Yngre eller äldre: Äldre
73. Romantisk eller spontan: Spontan, men det kan vara romantiskt :)
74. Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar
75. Tatueringar eller piercingar: Tatuering
76. Känslig eller inte: Både och
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Inget


HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: Ja
80. Gjort något sjukt spontant: Ja, kanke lite för många ggr..
81. Tappat glasögon eller linser: Ja, en av mina hundar åt upp mina glasögon en gång. Då var jag inte jättelycklig.
82. Varit otrogen: Nej
83. Krossat någons hjärta: Tror inte det..
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja
85. Har du blivit arresterad: Ja, i Turkiet av alla stälen o det var en ren o skär skräckupplevelse.
86. Dissat någon: Ja
87. Gråtit när någon dött: Ja.
88. Gillat din killkompis: Nej, inte mer än som vän av förklarliga skäl! ;)


TROR DU PÅ:

89. Dig själv: sällan, men jag försöker ge sken av att jag gör det.
90. Mirakel: Ja, absolut
91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej, tror på attraktion vid första ögonkastet
92. Himlen: Tror kanske inte på himlen, men någon slags motsvarighet
93. Tomten: självklart! :P
94. Att kyssas på första dejten: Inget som stör mig, mén sen dejtar jag ju i stort sett aldrig.
95. Änglar: Ja, eller någon motsvarighet.





SVARA ÄRLIGT:

96. Träffat två samtidigt: Nej, jag fungerar inte så
97. Haft mer än en pojkvän/flickvän på samma gång: Nej
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Jag vill tro det.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Djur och närhet
100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Jajjamen.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av maggan:

Aqua...ja det kommer jag också ihåg.

Kommentera inlägget här :