Feb. 15, 2012

publicerat i Allmänt;

Igår var en betydligt bättre dag!! (Och så även idag)
Blev en mysig fika på Yerba, massor av hundpromenader och middag med mamma o Phia, som jag inte sett på hur många år som helst :) En fin alla hjärtans dag med andra ord :P

Imorgon blir det date för Dexter o Conrad o mammorna får en möjlighet att catch up om det senaste :)
Helgen blir nog relativt lugn, kanske en avstickar till Liz som ju snart flyr Uddevalla och även lite film med herr Jacob, men annars sparar jag mig till nästa helg.
Då ska jag förutom att leka hårdrockare även försöka imponera med mina matlagnings-skills. Att uppleva detta fenomen är få och noga utvalda förunnat och tilläggas ska att man aldrig riktigt vet om man kommer härifrån mätt eller inte.
Men jag är mer intresserad av dessert än huvudrätt iofs.

Dagen idag kommer att bestå av storstädning samt hårfärgning och att försäkra monstret nedan.




Såhär ligger Monstret och sover för det mesta. Slit gärna på mina tapeter för all del.

Kommentera inlägget här :