Tattoo your name across my heart.

publicerat i Allmänt;

Kollade min statistik och såg att mina läsare ökat mycket den senaste tiden. Roligt!
Men ni är kassa på att kommentera ;)

Fick ett önskemål från "L" om bilder på mina tatueringar o ja, det ska väl gå att ordna :) Så, håll tillgodo L:





 







Och fler ska det bli! :P


 På lördag blir det galej med underbara klassen igen! Jolene slog näven i tangentbordet och la ut detta förslag och det var många som nappade på det :)
Så vi börjar här hos mig och sen får vi se vart kvällen för oss. Säkerligen Mortens..
Ja, det kommer utan tvekan att bli en bra kväll :)

Och det kommer även att vara sista gången på ett bra tag som jag kan gå ut med tanke på Dexter som måste "ensamhetstränas" innan jag kan lämna honom.
Hoppas att detta kommer att gå något lättare än med JumJum, hunden jag hade sist. Det var helt hopplöst bara att springa ner i tvättstugan utan honom.. Han ylade, skällde, kraffsade o tuggade... Tillochmed golvet fick sig en rejäl omgång en gång när vi varit o handlat.
Men nu bor lilla Jummisen tillsammans med sin syster hos en stor familj, där alltid någon är hemma så att han har sällskap :)



Nu ska jag ägna min dyrbara tid åt det jag älskar allra mest, nämligeeeeen...... handtvätt!! Wohoo!!




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

När han väl kommit in lite i att bo i Sverige och börjar känna sig trygg är han välkommen hit när du vill partaja, lär ju inte bli mycket festande för mig på ett bra tag och eftersom min hund inte heller klarade att vara ensam hemma så är jag ofrivilligt hundlös.

Kommentera inlägget här :