Yey!

publicerat i Allmänt;




Det går tydligen att beställa både mående och väder i samma andetag! Samma meny imorgon tack! :P
Vaknade tidigt, tidigt imorse och kände mig utsövd. Bara det kändes helt underbart! När vi sen gick morgonrundan kände jag också att rörligheten i benet var något bättre. Så efter det att jag fått slänga i den där färgen i håret som jag tjatat om i en evighet, men som vanligt inte fått tummen ur, tog jag på mig mina nya löparskor o gick en relativt lång, solig promenad med Dexter i den takt jag kan hanka mig fram :)

Har även hunnit med en liten tur till Torp bland alla galna pensionärer som var nära att köra över varandra mellan stånden med smakprover för att handla in lite nödvandiga, tråkiga saker.

Fick även ett samtal från min läkare som kunde rapportera att alla prover var bra förutom levervärdet som var förhöjt. Detta har jag haft tidigare och mådde som en uppspydd råtta i flera månader innan felet hittades. Ska tillbaka om två veckor för att lämna prover igen eftersom detta då kunde vara tillfälligt och så får jag utgå från det. 


Så där. Så ligger läget just nu.
Ska fortsätta dagen med en storstädning eller iaf en början, så får vi se hur länge orken håller :)


Kommentera inlägget här :