Cause I don't wanna be a cheerleader no more

publicerat i Allmänt;
Besökt vårdcentralen återigen idag och lämnat blodprover. Det är då tur att man kommit över sin sprutskräck! Sockret låg bra och nu får vi se hur levervärdet är denna gång.
Senaste dagarna har jag i stort sett sovit dygnet runt. På Annikas fest i lördags åkte jag hem strax efter nio o la mig eftersom jag kände att kroppen helt enkelt inte orkade. Har nog aldrig hänt att jag gjort det förut, men jag har däremot aldrig lyssnat på vad kroppen vill tidigare heller.
.
Har iaf inte enbart legat i sängen idag. Orkat mig ut på fler promenader än de där allra nödvändigaste och tillochmed varit lite uttråkad, vilket är ett friskhetstecken!



Ska hälsa på en vän på Näl imorgon eftermiddag och på förmiddagen ska jag o Dexter ut i skogen o han ska få testa på att vara lös i kohagen för första gången, så vi får väl se om jag har någon hund med mig hem.. Nejdå, jag tror inte att det ska vara några som helst problem då han lyssnar så bra på inkallning.
.
.

.

.

.

Kommentera inlägget här :