Shoppingsugen :)

publicerat i Allmänt;

Konstigt nog känns det som om Dexter alltid varit här, även om det bara gått två dagar.
Fortfarande inga "olyckor" och han är ett riktigt busfrö och keldocka.
Lämnade honom ensam för en kort stund idag för att springa upp och prestentera mig för Arbetsterapeuten. När jag kom hem låg han på sitt täcke och verkade inte nämnvärt oroad över att "mamma" stack iväg en stund ;)
En liten ovana han lagt sig till med är att hoppa upp på vardagsrumsbordet (??), Whats up with that??


Mina skor och smuttstvätt är också mycket roligt att sprida i lägenheten
, till mattes stora förtret. Men det är bara att tjata och vara konsekvent.
Och han har redan nu börjat "vakta" mig, villket jag ska ta ur honom så fort som möjligt. Så härefter gäller för er som hällsar på att totalignorera honom, gå in o sätta er som vanligt och låtsas som ingenting tills han själv kommer för att hälsa.




Eftersom jag utan någon som helst svårighet skulle kunna leva resten av mitt liv på Doughnuts, så kunde jag inte motstå detta halsband!





Från Shock.se

Det farliga är att det finns så hiskligt mycket snyggt där!!
Har även spanat in mig på bla denna top:



Hade jag haft cash, så hade det nog blivit bra mycket mer shoppat!
Här är några favoriter:

















And on, and on it goes..., Vart var nu den där sjön man ska kunna ösa ur förresten??


Kommentera inlägget här :