Ett år tillbaka..

publicerat i Allmänt;
Tänker tillbaka ett år i tiden och hur uselt jag mådde vid den här tiden.
Stod utan riktigt hem, lånade ett rum hos morsan och var allt annat än nöjd med min boendesituation. Hade den där ångesten som gnagde i själen dygnet runt och försökte sköta skolan samtidigt som jag kämpade bara för att överleva, vilket jag inte alls hade någon lust med många dagar och långa vakna nätter.

Nu har jag kommit så mycket längre än vad jag kunnat drömma om och jag är omgiven av possitiva energier och underbara människor.
När jag var ute på dagens långpromenad i solen förut och fylldes med vårkänslor, insåg jag också att jag just nu bara har saker att se fram emot och det är en ny känsla. Jag är van att oroa mig.
Jag ser fram emot en mysig morgondag, en trevlig fredag på Fjällvägen med pilkastning, roadtrip till Halmstad, Clintan-afton, Dexters hemkomst och massor av andra saker :)

Så med andra ord känns livet pretty damn good just nu och det är man inte direkt bortskämd med. 






Kommentera inlägget här :