Jan. 31, 2012

publicerat i Allmänt;

Vill börja med att be så hemskt mycket om ursäkt till Maggan som jag inte nämnde i gårdagens inlägg ;)
Hon ska ju också vara med på onsdag!! ♥

Det är ruskigt kallt ute idag och jag fick släpa Nakenkorven, som jag passat över natten, ut på morgonpromenaden. Och jag förstår henne, inte fan hade jag velat gå ut näck i denna kyla!
Tacka vet jag fluffkläder! ;p







Citasha-2012-01-23


Idag ska jag försöka få rensat mina garderober tänkte jag... (försöka, tänkte jag.. Det lät inte helt övertygande..)
 Oerhört tråkigt, men oerhört välbehövligt. Funderar på att lägga ut en del här sedan för jag ha massor som hänger med prislapparna kvar eller som jag bara haft en eller två ggr.
Hade en period när jag mådde väldigt dåligt o försökte shoppa bort det. Och nej, det fungerade icke.
Nu köper jag faktiskt bara sådant som jag vet att jag behöver eller kommer att använda.


Senaste inköpet var dessa välbehövliga löpar/träningskor!

                                                                                                                           

Bagheera Vienna löparsko:

299 Riksdaler på ellos.se

Och dessa, även de från ellos.se















Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Ha ha och jag tar med kameran och tar bilder på Er.

Kommentera inlägget här :