Gråt o tandagnisslan

publicerat i Allmänt;



Sovit i stort sett ingenting inatt.
Somnade lite på morgonen/förmiddagen men var det inte åskan som väckte mig, så var det Dex som skällde som en blå när brevbäraren kom för att sedan snaska i sig posten, som för en gångs skull var viktig. Well, jag är för trött för att orka deala med det idag, får fixa det imorgon istället.
Även lyckats gråta av trötthet två gånger idag. En gång för att Dex stängde öronen vid inkallningen och nästa gång när jag inte lyckades få ur besticken ur torkstället riktigt så snabbt som jag tänkt mig.
Inte mycket som är bra idag med andra ord...

Jo, jag har blivit bjuden på jättegod ratatouille med kyckling :)
Kommer att äta på den smala linan nu ett tag fram över. Dvs mycket frukt o grönt och lite kolhydrater. Så pasta, bröd, ris och potatis går bort.
Kommer heller inte att dricka så ofta, får bli vid speciella tillfällen.
Och i dagarna ska jag dra igång på gymmet igen. Ska ta pengarna som var avsedda till tatueringen för detta då jag känner att det är viktigare att kämpa sig till en kropp jag trivs med, än att smycka en kropp jag just nu vantrivs med.


På tal om ingenting alls...
Har ni testat nya Fun Lights Elderflower Lemon? Om inte gör det!
Den är så somrig och svalkande! (o utan socker då såklart :P )

Nästa vecka ska jag även klippa mig. Just nu är det fööör långt och trassligt och jag vill bara bli av med det. Riktigt hur vet jag inte. Kanske såhär:



Lite svårt att se, men hade inget bättre kort... Men det är mkt korta ettapper o längre i bak.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Jätte fin blogg! Kram

Kommentera inlägget här :