Lite småbitter..

publicerat i Allmänt;
Avskyr verkligen kollektivtrafiken i västragötaland... Jag har någon förbannelse över mig när det gäller att välja bussar som inte kommer. Ska försöka ta mig till Näl men det verkar oerhört bökigt idag :/ Som tur är ställer världens bästa pappa upp o ger mig skjuts ♥ så kan bussjävlarna gå bäst fan dom vill (hör ni den bittra undertonen i mina meningar?)!

Började dagen med två timmars pw i det underbara vädret!
Kommer att bli mycket av denna varan framöver då det är ett billigt o bra sätt att träna och även Dexter får motion och stimulans.
Så nu är det slut med soffslapp o godispåsar och fram för löprundor, pw´s och nyttigheter :)

Har ett fullt schema kommande veckan, massor av möten och annat som ska fixas. Men det är skönt att inte bara ha "fritid" utan lite måsten också.
Lyckades ligga med migrän hela gårdagen, fanns någonting annat jag hellre skulle gjort, men det gick bara inte. Det blev ryggläge, nerdragna persienner o knaprande av Eeze. Men idag är jag tack o lov kurerad.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maggan:

När det gäller bussar så är nog det ett stort problem hos västtrafik....de borde satsa på något annat...

Kommentera inlägget här :