Mars 15, 2012

publicerat i Allmänt;
Vaknade när grannen gick till, eller kom hem från jobbet och Dexter givetvis var tvungen att tala om detta för mig. Klockan fyra. Byracka.
Sedan la han sig och somnade så gott efter att ha väckt mamma...
.
Nu har jag äntligen tagit mig själv ett stadigt tag i kragen o lagt min gamla skräpiga, men dock så rosa, Nokia på hyllan och uppdaterat till en iPhone. Nu återstår bara att lära mig hur sattyget fungerar också... Får nog kalla till möte på vinden med vice VD i tekniska klubben så att hon kan bistå och slå mig med häpnad med sina tekniska skills. ;)

Nu ska jag gnälla lite också, över något som jag gnällt över förut, men det har ju uppenbarligen inte hjälpt, så jag gör ett nytt försök... Varför ska det vara så svårt att få ut mina mediciner?
Detta ställer till besvär varje gång. Har jag uttag kvar får jag det inte förnyat. När jag väl ringer, så fort jag tagit ut det sista, tar det så lång tid innan jag får det nya att jag står utan. Och jag får alltid ringa och tjata ett flertal gånger till otrevliga sköterskor.
Dåligt!!
Så nu har jag ringt och agerat tjatkärring igen och blev lovad att "någon" läkare skulle ta tag i det omgående. Omgående my ass...
Så, slutgnällt för idag! :P Får se om det krävs mer gnällande imorgon.
.
.
.





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Tog så lång tid att få mina mediciner en gång i vintras att när jag väl fick dom så spydde jag upp dom igen och låg sen dålig i ett dygn. Yeay!

Kommentera inlägget här :