Mars 20, 2012

publicerat i Allmänt;



Det var ett krävande första test.
Över två timmar satt jag där och försökte ge det min fulla koncentration, vilket var lättare sagt än gjort. Kände mig mest som en idiot.
I första delen skulle jag måla av en bild bestående av en massa rektanglar, fyrkanter o cirklar. Piece if cake! Tänkte jag i min enfald. När jag sedan skulle kludda ner samma bild ur minnet en timma senare var jag inte lika tuff...
Jaja, nu är det en vecka kvar tills nästa gång och tur är väl det, för nu är jag totalt slut i skallen!

 Tro det eller ej, så börjar jag faktiskt få lite kläm på min iPhone. Jag kan både svara, skriva sms och fota även om jag kör pekfingervalsen a lá pensionär. Men skam den som ger sig!

 


Och första dagen i år med Converse. Nu är våren officiellt här!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av nova:

Man blir så jäkla trött av wais testet , men nu e du fan nära =)

Hahha ja man känner sig som en idiot helt sjukt

2:a kommentar, skriven , av Maggan:

Som mor skulle sagt nu är det lågskor som gäller

3:e kommentar, skriven , av vicky aina:

snyggo

Kommentera inlägget här :