Mars 25, 2012

publicerat i Allmänt;
Då var man hemma igen efter att ha träffat Juan, fikat med papi, mami, mormor o morfar och handlat. Jag har banne mig varit effektiv hela dagen idag!
Juan uppdaterade mig lite om teknikens under, så nu har jag lärt mig om massa prylar som jag inte ens visste fanns. Möjligtvis kommer jag att skaffa dessa då resten av mänskligheten haft dem i ca ett år.
Jag känner mig ju nu himla fräck när jag fiskar upp min iPhone ur fickan istället för min gamla Nokia. Och jag VET att alla andra förutom Jolene hade en före mig (hehe) men jag skyndar väldigt långsamt inom det tekniska området.
Annars kan man missa något!

Är lite orolig för min lille kille... Han har spytt nu ett par gånger om dagen i flera dagar. Ska koka ris o buljong åt honom imorgon och hoppas att det kanske kan få stanna kvar :/

Hade nog kunnat störta i säng utan några större svårigheter nu, men klockan 22 är det ju veckans tv-höjdpunkt!
Jersey Shore :)





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ett tips bara: koka fisk o ge din hund, lite i taget o ge honom vatten, också lite i taget...

Hoppas han kryar på sig!

Kommentera inlägget här :