Strange Dreams

publicerat i Allmänt;
Vaknade av att Dexter körde in tungan i örat halvvägs till hjärnan på mig.
Well, då spar jag in på en topz idag.

Min migränmedicin ger mig så våldsamt roliga drömmar! Vaknat flera gånger det senaste nätterna av att jag skrattat så att jag nästan inte fått luft. Jag brukar ju ha väldigt livliga och färgstarka drömmar, men dom brukar för det mesta vara konstiga o lite morbida (som jag då..).

Inatt drömde jag att jag, Juan, Jolene, Nova, Angelina och Therese skulle ställa upp i melodifestivalen, men vi tävlade mot varandra.
Juan körde någonting i stil med Emelie Autumn (då även hennes outfit!), jag lite Markoolioinspirerat, Jolene körde på Caroline af Ugglas stuket (men med en liten hemsk touch av Ranelid) med blå gummistövlar på scen o dansande undulater.
Therese
körde på såkert kort, Lillbabsdänga.
Och slutligen bjöd Angelina på någonting av the Knife.

Men det lät jäkligt bra må jag säga!! :D



Kommentera inlägget här :