Mars 30, 2012

publicerat i Allmänt;

Cyberkyssar i all sin ära, men jag föredrar dem IRL ;)
Nyttig lunch också har jag hört...


Mår lite sisådär... Varför har jag ingen lust att ta upp här, och men jag har iaf pratat av mig lite nu. Är så dålig på att få ut i ord vad som bekymmrar mig, någonting jag måste bli bättre på. Jag har lätt för att lägga locket på och stänga inne det som inte är roligt eller trevligt att prata om, men det gör faktiskt ingenting bättre.

Hela veckan har bestått av att granska mig själv i diverse frågor och tester och jag har försökt svara så ärligt som möjligt, men att ha sina tankar svart på vitt i en pärm någon stans för många smarta människor att kunna lusläsa känns inte jätteroligt. Har iaf gjort det sista testet, så nu är det bara ett par möten till att gå på innan jag kan avsluta dethär kapitlet, oavsett vad svaret blir.

Nu ska jag försöka njuta av resten av dagen ute i solen, lägga bekymmren åt sidan och bara tänka på sådant som gör mig glad :)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Rätt tänkt...ibland måste man fokusera på glädjen i livet

Kommentera inlägget här :