Maj 6, 2012

publicerat i Allmänt;






Imorgon blir det då besök hos farbror Ture (Nova du vet vem jag menar..) för att få slutgiltiga "domen". Mina tidigare diagnoser, bipolär o borderline som sattes av någon läkare för många herrans år sedan, mest bara för att skriva någonting har nu äntligen blivit borttagna. Jag menade på att man inte kan sätta diagnoser på en missbrukare, då det påverkar psyket för mycket, men det kunde man tydligen enligt deras tycke.
Men nu är jag iaf av med dom vilket är en oerhörd lättnad då jag vet att jag varken är bipolär eller har borderline, det var enbart dravel satt under ett par år då dessa diagnoser var mest "populära" att sätta.

Min största önskan är att jag ska kunna bli av med den där innre rastlösheten, vilket tydligen ska vara möjligt. Den har jag försökt bli kvitt hela livet utan resultat och det är förbannat krävande.
Ja, vi får se vad det ger imorgon helt enkelt. Återkommer då.

(Skickar pussar o kramar till dig gumman som har det svårt just nu!)



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

Ja det e helt klart möjligt men man måste jobba en jäkla massa själv tyvärr så finns det inga super mediciner, råder dej att ta det jäkla försiktigt med höjningen utav den medicinen för biverkningarna suger fett ...Men tror du kommer märka en jäkla förändring efter ca en månad <3 love u

Kommentera inlägget här :