Uppdatering:

publicerat i Allmänt;

Fortfarande pigg som en tjackad mört, men min kropp börjar protestera och migränen är på g med stormsteg. Har knaprat i mig tre Eeze. Det brukar ta udden av det iaf.
Jag vill, vill, vill verkligen gå strandpromenaden idag, så om jag tar det så lugnt jag kan, kanske jag kan ta mig ut lite senare. Men det är inte lätt att bara lägga sig raklång o fokusera på att inte ha ont när man har energi till att göra 86 andra saker. Minst.

En sak som lett till mycket oro senaste tiden är att min sjukskrivning gick ut i början av April och jag inte fått någon ny. Och ingen sjuksjukrkrivning betyder inga pengar.
Men igår ringde äntligen min läkare och fixade det på fem minuter, han är en pärla, men bara så svår att få tag i.



Sugar lips.



Denna var fär övrigt en av sakerna som ligger i paketet:




Tänkte hänga Dewter koppel o halsband där i hööööög höj, eftersom han gärna äter dessa till mitt förtret..


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Hej!

Jag tänkte bara tipsa om en nystartad blogg - Joli. Inläggen är proppade med inspirationsbilder och Gör-det-själv-tips! Det finns även en Till-Salu-kategori med helt UNIKA möbler! Ta en kik! (Finns även på Bloglovin så du behöver inte missa ett enda inlägg)! Allting är noga utvalt i sliten och nött härlig stil!

Ha en kanondag!

Kram // Lina

2:a kommentar, skriven , av Haldis johanna:

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

Kommentera inlägget här :