Långpromenad

publicerat i Allmänt;
Igår hade jag en av mina jobbiga dagar. Inte jobbig på det sättet att jag mådde speciellt dåligt, men en av mina trötta dagar då jag inte riktigt klarar att göra någonting alls. Så jag gjorde faktiskt inte det heller och med gott samvete. Gick o la mig vid 17 tror jag och sovit sedan dess till morgonen förutom några "ut o kissa" avstickare med Dexter.

Nu har vi nyss kommit hem från en långpromenad med Saga o Katrin. Dom leker o går så bra ihop! Väldigt lika i sättet. Ja, Saga o Dexter alltså... ;)



Nu ska jag leta upp någonting ätbart här hemma och vila mina stackars fötter som inte är vana vid att vara ute o gå i tre timmar nu för tiden.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Daniella Book:

Jättefin blogg! Allt bra?:D

Kommentera inlägget här :