Maj 19, 2012

publicerat i Allmänt;





Haft en fin dag! Fin och lugn i det avseendet att jag sluppit ha någon form av "kalas". En av fördelarna av att bli vuxen, man kan avsäga sig sån skit och bara träffa de man vill träffa.
Fick det söta kortet ovan av mamma o pappa med tatueringspengar i och 500kr av mormor o morfar som jag ska klippa mig för då jag inte minns när jag gjorde detta sist hos frisör, har helt enkelt klippt mig själv senaste året.
Så på måndag ska jag beställa både tid hos frisör och tatuerare :)

Kände förresten att det var dags att uppdatera utseendet på bloggen något. Var ypperligt trött på den gamla, så nu kör vi på det här ett tag!

Imorgon hoppas vi på fint väder då det är lekdejt för Saga och Dexter igen :)





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maggan:

Trodde när jag var yngre att jag blev äldre skulle kunna umgås med de jag vill tyvärr blev det inte riktigt så....all denna djävla hänsyn.

Kommentera inlägget här :