Maj 29, 2012

publicerat i Allmänt;





Fick idag höra väldigt tråkiga nyheter av min fina vän... :( All kärlek och styrka till dig!♥  Vet hur otroligt tungt, jobbigt och hemskt ett sådant beslut är, hur nödvändigt det än må vara. Men det kommer att kännas lättare med tiden, det vet jag också.

Har haft två dagar nu när jag varit så sjukt trött. Hade det inte varit för Dexter hade jag nog inte gått ur sängen alls. Det är psykiskt påfrestande att all ork bara försvinner hipp som happ och jag knappt orkar svara i telefonen. Men det är tyvärr såhär jag är, även om vissa perioder är bättre/sämre än andra. Trodde verkligen inte att jag skulle ta mig ur sängen imorse, men jag lyckades tack vare att jag mentalt stålsatte mig, och det faktum att det inte bara ekade i kylen utan jag även kunde räkna alla föremål därinne på tre fingrar, varav då två saker var gammalt vitt vin och en omogen clementin. Med andra ord ingenting man slänger ihop en brakmiddag på.
Nu ser det en aning bättre ut på den fronten iaf.


Annars har jag ytterst lite att komma med. Dagarna rullar på snabbare än vad jag riktigt räknat med och snart är det juni. Jag hade som mål att ha kommit så mycket längre än vad jag gjort vid det här laget, men antar att allting har sin tid och att man inte ska jäkta fram viktiga saker. Men jag är otroligt otålig, och kan inte låta bli att känna mig en smula misslyckad ändå.
Kanske är det även lite ångest som hunnit ikapp mig över att jag faktiskt är närmare 30 än 20.
Just att bli äldre har jag inga problem med, och ser fram mot att slippa visa leg när jag köper snus, men jag hade nog räknat med att ha kommit längre i livet vid det här laget.

Nu ska jag vara lite duktig o laga lite mat till mig själv, något som händer allt för sällan och det vanligtvis blir någonting från frysen att bara tina upp eller om jag är riktigt lat en Naturdiet Shake...

Kommentera inlägget här :