Tankar.

publicerat i Allmänt;








Äntligen fick jag samtalet jag väntat på i flera veckor!
 Imorgon ska jag till min sköterska för att få ta alla prover o få recept på nya medicinen.
 Snabba ryck när det väl händer något men innan dess tar det en jäkla tid.
Så nu håller jag alla tummarna för att allt ska gå så smidigt och bra som möjligt och att jag ska slippa alla otrevliga biverkningar, som insomningssvårigheter, huvudvärk (som att jag inte redan har nog av dessa två?), akne och håravfall.
Har iaf köp Basiron på Apoteket i förbyggande syfte ifall jag skulle drabbas av just aknen.


Var nyss en sväng på stan med bästa grannen man kan ha, och när vi gick hem kom ett sånt härligt sommarregn. Ni vet helt ljummet och när det träffar marken kommer en doft av blöt varm asfalt. Förutom att dropparna även envist skulle leta sig ner i min urringning var det en mysig promenad hem.




Dessa ska ingå i min nästkommande tatuering btw och imorgon ska jag få tummen ur o beställa tid finally!









Kommentera inlägget här :