Such a waste of JellyBeans!!

publicerat i Allmänt;

Fick spontanbeskök igår kväll, och det var riktigt trevligt att få sitta o tjata lite över en skål JellyBeans och en drink.
Med Dexter var nog den som åt mest godis, för detta möttes jag av imorse, hela mattan full av dregliga Beans :


Hela mattan fulla av dregliga JellyBeans... Men som tur är äter han dom inte utan bara "smakar" lite o sedan spåttar ut dom.


Här kan ni också skåda min snygga bondbränna deluxe jag nämnde tidigare...






Katrin o Dexter har blivit väldiga kompisar :) (kan ha med korven att göra ;P )
Han blir faktiskt bättre för var dag med att acceptera "främlingar". Någontign vi jobbat mycket på.
Han fick även vara lite lös på Råhagens Bk igår tillsammans med Saga, och det gick riktigt bra! Han vågade sig tom på några hindrer med lite övertalning ;)



Fina Saga o Dexter vid Råhagens BK :)
(Bild lånad från Katrin.)



 
Alltid trevligt med sällsklap när man solar ;) Loppan slog mig följe på terassen här om dagen. Dexter föredrar skuggan och det är väl inte så konstigt med all päls han har trots att det inte finnas ngn kvar med tanke på allt han fäller...




Nybäddade sängen är ett favorittillhåll då mamma inte är på alerten!
But I love him anyway.. ;)


Jag har många läsrare varje dag, mellan 40-90. Lite nyfiken på vilka ni är.
Jag älskar att läsa o hitta nya bloggar, så ni får gärna göra er tillkänna o lämna er bloggadress. Hade varit trevligt med lite ny lektyr :)


Puss for now!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Jag är trogen läsare :)

2:a kommentar, skriven , av hilda fromm - tecknar:

sv; tack så mycket :) Jag ve inte riktigt vem fotografen är men jag hittade bilderna på denna hemsida: http://www.mymodernmet.com/profiles/blogs/a-beautiful-splash-of-color

;)

3:e kommentar, skriven , av Fanny Marklund:

Tack så mycket!! :D

Detsamma! Underbara bilder, jättesöta hundar!

4:e kommentar, skriven , av Katrin:

Det händer väl att man läser ;-)

Kommentera inlägget här :